Cizrna po italsku


Z luštěnin mám kromě čočky oblíbenou ještě cizrnu. Pořád jsem nevěděla, co z ní uvařit, když jsem v obchodě narazila na kapary a nápad byl tu. Recept na toto jídlo "z jednoho hrnce" je super jednoduchý.

Cizrna po italsku

250 g cizrny (necháme přes noc namočit)
1 plechovka loupaných rajčat
1 balení zelených oliv
1/2 balení kapar
2 stroužky česneku
1/2 pórku
bazalka
sůl a pepř



Z přes noc namočené cizrny slijeme vodu a dáme jí vařit v čisté vodě. Až je cizrna uvařená, scedíme jí a přendáme do pekáčku spolu s nasekaným česnekem, nakrájeným pórkem a všemi ostatními surovinami.
Vše dáme péct na 20-30 minut na 200°C a pak už stačí jen podávat s bagetou nebo rýží... a dobrá by mohla být i pohanka.

Tip: Cizrnu po italsku můžeme klidně připravovat i v hrnci na plotně, pečení není podmínkou 😉.

Dobrou chuť 🍴

Petra


FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. Vypadá to moc chutně! Osobně bych asi ale vynechala olivy :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), fantazii se meze nekladou, klidně to může být dobré i bez oliv ;).

      Vymazat