Pomazánka z červené čočky alá špekáčková


Název zní možná trochu divně, ale když jsem doma zase jednou improvizovala, vyšla z toho tahle pomazánka. A hned po prvním ochutnání mi připomněla špekáčky... snad nebudu sama, komu to tak bude chutnat.

Pomazánka z červené čočky alá špekáčková

(asi 4 porce)
cca 250 g červené čočky
1-2 lžíce kremžské hořčice
1 lžíce lahůdkového droždí
1 lžička mleté uzené papriky (nejvíce mi pomazánka chutnala s paprikou od Kotányi)
cca 1/2-1 lžička černé soli (záleží jak moc solíte)
1/4 lžičky sušeného česneku
pepř
olej (přidávám od oka, ale může to být tak 1 dcl)


Uvaříme červenou čočku a necháme ji lehce vychladnout, přidáme ostatní suroviny vyjma oleje. Ten přiléváme postupně při mixování, aby nám vznikla hladká pomazánka a je hotovo.

Dejte mi vědět, jak vám pomazánka chutnala 😊

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat