Arašídová ovesná kaše pro start do nového dne


Snídaně je základ a v tomhle počasí je nejlepší nastartovat se do nového dne něčím teplým. A pokud milujete arašídové máslo, stejně jako já, tak je tenhle recept jako dělaný pro vás. Já tuhle kaši jím ke snídani už celý týden a pořád se mi nepřejedla 😄.

Arašídová ovesná kaše

cca 3 hrsti ovesných vloček
1 vrchovatá lžíce arašídového másla
cca 2 dcl vody
1 banán
semínka na dozdobení (lněná, chia, sezamová, konopná...)

Do rendlíku dáme ovesné vločky, zalijeme vodou a přidáme lžíci arašídového másla. Přivedeme k varu a asi 3 minutky vaříme.
Teď už jen nakrájet banán, ozdobit semínky a je hotovo.

Tip: Popusťte uzdu fantazii, arašídové máslo a banán je klasika, ale je spousta jiných možností... různé další obilné vločky, ovoce nebo třeba zkuste jiné ořechové máslo.




Máte rádi arašídové máslo? A co snídáte vy?

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. Miluju jídla rovnou z rendlíku ;-) ale přestože arašídové máslo mám ráda, do přípravy kaše jsem ho zatím nepoužila. Díky za dobrý nápad ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přiznám se, že jsem nejdřív kaši v rendlíku fotit nechtěla :D, ale nakonec jsem dala na intuici :). Jsem ráda, že se ti nápad s arašídovým máslem líbí. Děkuji.

      Vymazat