I'll be back


Už nějaký čas nestíhám, články píšu na poslední chvíli, v receptech nemám žádnou inspiraci a i to cvičení flinkám, jsem jak vyždímaná houba. Už to dospělo až do bodu rozhodnutí, že si dám od blogu na chvilku pauzu. V červnu asi bude nedostatek času gradovat a než psát podřadné články "horkou jehlou", tak to radši nebudu psát žádné.
A co mě štve asi nejvíc je, že za chvilku bude polovina roku a z mého novoročního plánu nemám vůbec nic hotové. Zkusím se zaměřit více na sebe a také více plánovat, což jsem do nedávné doby moc neřešila.
Dobiju si přes léto baterky... Ale abych nedělal úplně mrtvého brouka, budu nadále dávat příspěvky na instagram a sem tam i na facebook.

A po létě... I'll be back 😎
(Jak by řekl Arnold, který z této věty žije skoro celý život 😆.)

Užijte si léto
Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat